Forum www.dblaf.fora.pl Strona Główna www.dblaf.fora.pl
Dragon Ball Alternatywna Przyszłość
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy regulamin po Namyśle.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.dblaf.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: jest Adi o.0

PostWysłany: Nie 19:32, 10 Lut 2008    Temat postu: Nowy regulamin po Namyśle.

I. Zasady ogólne

1. Każdy z użytkowników forum musi zapoznać się i przestrzegać Regulaminu Forum.

2. Zanim założysz jakiś temat lepiej warto użyć wyszukiwarki w celu sprawdzenia czy nie istnieje już podobny. Jeżeli takiego nie ma wtedy śmiało możesz założyć swój.

3. Zabrania się wyzywania, obrażania któregokolwiek z użytkowników forum! Posty z kłótniami mogą być kasowane bez wyraźnego ostrzeżenia.

4. Podwójne lub niepotrzebne posty będą kasowane!

5. Zabrania się rozpoczynania tzw. offtopów (postów odbiegających od głównego wątku). Będą one usuwane (jednak, aby nie zakłócić toku wypowiedzi w danym temacie offy będą usuwane, jeżeli całkowicie zdominują główny wątek).

6. Nowe tematy zakładać mogą tylko użytkownicy mający przynajmniej 25 postów.

II. Avatary i Podpisy

1. Dopuszczalny maksymalny wymiar avatara wynosi 120 na 120 pikseli.

2. Maksymalna wielkość pliku avatara wynosi 55kB.

3. Zdalne avatary zostały wyłączone.

4. Dopuszczalny maksymalny obszar Podpisu (czyli obrazek i tekst) ma wymiary: 120(+-0)(wysokość) na 350(+-5)(szerokość) pikseli. Podpisy wykraczające poza tę wielkość będą ucinane o ponadregulaminowy fragment.

5. Maksymalna wielkość Sygnatury wynosi 100kB.

6. Maksymalnie dopuszcza się 1 obrazek w podpisie.

7. Maksymalna długość podpisu wynosi 250 znaków.

8. Jeżeli użytkownik umieścił w podpisie obrazek może dodać jeszcze tylko jedną linijkę tekstu o długości nie przekraczającej (wizualnie) maksymalnej długości banera (350 pikseli).

9. Avatary i obrazy w podpisach nie mogą zawierać treści pornograficznych, przesadnie erotycznych lub wulgarnych napisów oraz symboliki faszystowskiej.

III. Środki karne

1. Administratorzy oraz Moderatorzy wystawiają ostrzeżenie za brak poszanowania dla regulaminu forum, regulaminów poszczególnych działów, netykiety oraz godności innych użytkowników, a w szczególności za:

a) lekceważenie lub niestosowanie się do uwag i sugestii Moderatorów i Administratorów
b) spam
c) offy, prowokowanie do nich lub ich świadoma kontynuacja
d) wszczynanie kłótni, prowokowanie do nich lub systematyczne w nich uczestnictwo
e) nabijanie postów poprzez notoryczne umieszczanie jedno lub dwuwersowych komentarzy nic nie wnoszących do dyskusji, celem zwiększenia sobie ilości postów i podwyższenia rangi.
f) notoryczne zakładanie tematów w niewłaściwym dziale, dublujących wątki już istniejące lub otwarcie tożsamego tematu z tym, który został uprzednio zamknięty przez Moderatora
g) używanie wyrazów powszechnie uważanych za wulgarne lub obraźliwe
h) złośliwe spoilerowanie mające na celu zepsucie innym przyjemności z oglądania/czytania
i) zakładanie tematów zawierających treści sprzeczne z obowiązującym na terytorium RP prawem
j) nagminne okazywanie innym użytkownikom pogardy, poczucia wyższości lub braku szacunku
k) wyjątkową niedbałość o język, zwłaszcza poprzez nagminne łamanie zasad ortografii
l) używanie sygnatury o rozmiarach przekraczających wymiary dopuszczone regulaminem.

2. Moderatorzy mogą wystawić ostrzeżenie o wartości 1 albo wartości 2 (w zależności od stopnia i okoliczności przewinienia). Administratorzy wartość ostrzeżenia ustalają według własnego uznania.

3. Użytkownik ma prawo w ciągu 7 dni podważyć ostrzeżenie wystawione przez Moderatora, jeśli nie ma istotnych powodów jego wydania, poprzez zwrócenie się do Administratora o ponowne rozpoznanie sprawy.

4. Ostrzeżenia będą kasowane automatycznie po upływie 90 dni.

5. Administrator ma prawo dać bana lub usunąć konto użytkownika za nadużycie wulgaryzmów, niestosowane zachowanie użytkownika (w myśl ogólnie przyjętych norm) oraz notoryczne łamanie Regulaminu Forum.

6. Administrator może przydzielić taką karę bez żadnego uprzedzenia, ale z podaniem konkretnego powodu.

7. Użytkownik może w ciągu 14 dni odwołać się od decyzji o nałożeniu bana, do któregokolwiek Administratora jeżeli nie otrzyma konkretnego powodu takiej decyzji. Jeżeli użytkownik w tym czasie się nie odwoła, decyzja o przyznaniu bana będzie permanentna (ban permanentny).

8. Bany poprzez wystawienie 4 tego ostrzeżenia ulegają kasacji w momencie skasowania któregokolwiek ostrzeżenia poprzez upłynięcie okresu 90 dni

9. Administratorowi przysługuje prawo łaski i w szczególnych sytuacjach może on warunkowo zmniejszyć karę bądź zawiesić bana.

10. Użytkownik, który zauważył przejawy łamania Regulaminu Forum może i powinien zakomunikować ten fakt jednemu z Administratorów lub Moderatorów.

11. Moderatorzy lub Administratorzy nie są zobowiązani do pisemnego uprzedzania użytkownika, który łamie Regulamin Forum, o możliwości wystawienia mu ostrzeżenia.

12. Użytkownikom, którzy pomimo otrzymania bana permanentnego, powracają na forum tworząc nowe konto, konta takie będą kasowane wraz ze wszystkimi postami (po rozpoznaniu takiego użytkownika).

13. Administratorzy w przypadkach wyżej wymienionych naruszeń mogą stosować również inne środki karne lub porządkowe niż ostrzeżenia, bany i usunięcie konta, w szczególności zaś mogą:

- czasowo zawiesić dostęp do konta
- zabronić dostępu do poszczególnych działów forum
- czasowo wyłączyć możliwość wysyłania prywatnych wiadomości, ustawiania awataru lub podpisu lub nałożyć inne ograniczenia na konto


IV. Shoutbox

1. W Shoutboxie obowiązują wszystkie punkty Regulaminu Forum.

2. Użytkownikowi, który na Shoutboxie:

- używa wyrazów powszechnie uważanych za wulgarne
- umieszcza treści erotyczne/pornograficzne lub faszystowskie
- wszczyna kłótnie
- nagminnie używa dużych liter
- spamuje lub flooduje (floodowanie to wielokrotne powtarzanie ten samej wiadomości w krótkim odstępie czasu)

może zostać odebrana możliwość wysyłania wiadomości lub możliwość używania Shoutboxa (plus odpowiednie ostrzeżenia lub ban).

V. Inne

1. Regulamin dotyczy wszystkich użytkowników forum, w tym Moderatorów i Administratorów. Jednak Moderatorzy i Administratorzy są uprzywilejowani ze względu na funkcje jaki pełnią i należy im się odpowiedni szacunek.

2. Administratorzy i Moderatorzy, celem zaznaczenia wypowiedzi o charakterze organizacyjnym, używają kolorów - odpowiednio - czerwonego i niebieskiego. Użycie tych kolorów (z wyjątkiem przypadków szczególnie uzasadnionych) może zostać odebrane za podszywanie się za Administratora lub Moderatora, co będzie skutkować ostrzeżeniem.

3. Użytkownik ma prawo złożyć zażalenie na pracę Moderatora. Skarga musi dotyczyć zaniedbania obowiązków, nadużycia władzy lub łamania regulaminu albo netykiety. Skargi nie mogą być zgłaszane z przyczyn osobistych.

4. Konto użytkownika, który nie napisze ani jednego komentarza w ciągu dwóch tygodni od zarejestrowania ulegnie skasowaniu! To samo może nastąpić w przypadku braku aktywności użytkownika przez okres 6 miesięcy.

5. Zabrania się stosowania skryptu "you".

6. Tematy poruszające kwestię erotyki winny być zaznaczone jako tematy dostępne wyłącznie dla użytkowników pełnoletnich.

7. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.

8. Użytkownik ma obowiązek dostosować się do nowych zasad z chwilą ich wprowadzenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Administrator dnia Nie 19:32, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.dblaf.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin